РОЛЬ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ

Назва публікаціїРОЛЬ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ
ПосиланняМалтиз В. В., Бріч А. І. РОЛЬ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ. ЗБІРНИК наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «МОЛОДА НАУКА-2020» Запоріжжя: ЗНУ, 2020. C. 80-82. URL: http://sites.znu.edu.ua/stud-sci-soc//2019/tom__1.pdf.
Електронне посиланняhttp://sites.znu.edu.ua/stud-sci-soc//2019/tom__1.pdf
Автори
  • Малтиз Вікторія Віталіївна; Maltuz Viktorija ;
  • Бріч А. І.; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗБІРНИК наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «МОЛОДА НАУКА-2020»
Рівень конференціїУніверситетська
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок80-82
Кількість друкованих аркушів0.10
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська