SMM-МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУ ПІДПРИЄМСТВА

Назва публікаціїSMM-МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУ ПІДПРИЄМСТВА
ПосиланняТерент'єва Н. В., Жукова Т. SMM-МАРКЕТИНГ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУ ПІДПРИЄМСТВА. Збірник наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «Молода наука-2020» Запоріжжя: ЗНУ, 2020. Т. 1 C. 119-120. URL: http://sites.znu.edu.ua/stud-sci-soc//2019/tom__1.pdf.
Електронне посиланняhttp://sites.znu.edu.ua/stud-sci-soc//2019/tom__1.pdf
Автори
  • Терент'єва Наталія Валеріївна; Terentieva Nataliia ;
  • ; Жукова Тетяна ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «Молода наука-2020»
Рівень конференціїУніверситетська
Рік публікації2020
Том1
Номер (випуск)
Номери сторінок119-120
Кількість друкованих аркушів0.01
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська