Етичні норми маркетингових комунікацій, як гарантія довгострокового успіху підприємства на ринку

Назва публікації Етичні норми маркетингових комунікацій, як гарантія довгострокового успіху підприємства на ринку
ПосиланняТерент'єва Н. В., Лабенська Ю. . Етичні норми маркетингових комунікацій, як гарантія довгострокового успіху підприємства на ринку. Сучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології: Матеріали XXI Всеукраїнської наук. практ. конф. за міжнар. участю(м. Одеса, 23 квітня, 2020 р.). Одеса: Одеськи регіональний інститут державного упра, 2020. C. 182-183.
Електронне посилання
Автори
  • Терент'єва Наталія Валеріївна; Terentieva Nataliia ;
  • Лабенська Юлія ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїСучасний менеджмент: моделі, стратегії, технології: Матеріали XXI Всеукраїнської наук. практ. конф. за міжнар. участю(м. Одеса, 23 квітня, 2020 р.).
Рівень конференціїВсеукраїнська
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок182-183
Кількість друкованих аркушів0.01
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська