Особистий бренд, як фактор успіху в сучасних умовах розвитку економіки

Назва публікаціїОсобистий бренд, як фактор успіху в сучасних умовах розвитку економіки
ПосиланняТерент'єва Н. В., Лабенська Ю. . Особистий бренд, як фактор успіху в сучасних умовах розвитку економіки. Інтеграція вищої освіти України у світовий освітній простір: здобутки, проблеми, перспективи: матеріали міжнар. наук. конф (м. Львів, 26–27 березня 2020 р.). Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2020. C. 162-163.
Електронне посилання
Автори
  • Терент'єва Наталія Валеріївна; Terentieva Nataliia ;
  • Лабенська Юлія ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїІнтеграція вищої освіти України у світовий освітній простір: здобутки, проблеми, перспективи: матеріали міжнар. наук. конф (м. Львів, 26–27 березня 2020 р.).
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок162-163
Кількість друкованих аркушів0.01
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська