Прагматичний потенціал нативної реклами: форми, тренди (на прикладі нативного контенту в соціальній мережі Facebook щодо бренда факультету журналістики ЗНУ)

Назва статтіПрагматичний потенціал нативної реклами: форми, тренди (на прикладі нативного контенту в соціальній мережі Facebook щодо бренда факультету журналістики ЗНУ)
ПосиланняКовпак В. А., Троценко Н. О. Прагматичний потенціал нативної реклами: форми, тренди (на прикладі нативного контенту в соціальній мережі Facebook щодо бренда факультету журналістики ЗНУ). Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2020. № № 1 (41). C. 113-121.. URL: http://www.zhu.edu.ua/journal_cpu/index.php/der_sc/article/view/705/667.
Електронне посиланняhttp://www.zhu.edu.ua/journal_cpu/index.php/der_sc/article/view/705/667
Автори
  • Ковпак Вікторія Анатоліївна; Kovpak Viktoriia ;
  • Троценко Наталія Олександрівна; ;
Назва журналу (збірника)Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2020
Том
Номер (випуск)№ 1 (41)
Номери сторінок113-121.
Кількість друкованих аркушів0.11
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,