МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ МАЛОГО БІЗНЕСУ

Назва публікаціїМАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ МАЛОГО БІЗНЕСУ
ПосиланняМалтиз В. В., Дужич К. П. МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ МАЛОГО БІЗНЕСУ. Тези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, присвяченої Дню науки. Житомир: ЖПДУ, 2020. C. 454. URL: https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2020/05/12.-ekonomichni-nauky-innovatsiyi-v-ekonomitsi-problemy-rozvytku-tsyfrovoyi-ekonomiky.pdf.
Електронне посиланняhttps://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2020/05/12.-ekonomichni-nauky-innovatsiyi-v-ekonomitsi-problemy-rozvytku-tsyfrovoyi-ekonomiky.pdf
Автори
  • Малтиз Вікторія Віталіївна; Maltuz Viktorija ;
  • Дужич К П; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїТези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, присвяченої Дню науки.
Рівень конференціїВсеукраїнська
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок454
Кількість друкованих аркушів0.10
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська