Комунікаційні технології формування іміджу України в іноземних ЗМІ (діахронічний аспект)

Назва публікаціїКомунікаційні технології формування іміджу України в іноземних ЗМІ (діахронічний аспект)
ПосиланняЛебідь Н. М. Комунікаційні технології формування іміджу України в іноземних ЗМІ (діахронічний аспект). Суспільство і особистість у сучасному комунікаційному дискурсі : Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 9–10 квітня 2020 р.) Запоріжжя: НУ «Запорізька політехніка», 2020. C. 267-272.
Електронне посилання
Автори
  • Лебідь Наталія Михайлівна; Lebid Nataliia ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїСуспільство і особистість у сучасному комунікаційному дискурсі : Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Запоріжжя, 9–10 квітня 2020 р.)
Рівень конференціїВсеукраїнська
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок267-272
Кількість друкованих аркушів0.25
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська