Формування нових жанрів української телевізійної продукції

Назва публікаціїФормування нових жанрів української телевізійної продукції
ПосиланняТернова А. І. Формування нових жанрів української телевізійної продукції. СУСПІЛЬСТВО І ОСОБИСТІСТЬ У СУЧАСНОМУ КОМУНІКАЦІЙНОМУ ДИСКУРСІ Запоріжжя: НУ "Запорізька політехніка", 2020. C. 227-232. URL: https://zp.edu.ua/uploads/dept_s&r/2020/conf/2.1/Zbirka.pdf.
Електронне посиланняhttps://zp.edu.ua/uploads/dept_s&r/2020/conf/2.1/Zbirka.pdf
Автори
  • Тернова Алла Іллівна; Ternova Alla ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїСУСПІЛЬСТВО І ОСОБИСТІСТЬ У СУЧАСНОМУ КОМУНІКАЦІЙНОМУ ДИСКУРСІ
Рівень конференціїВсеукраїнська
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок227-232
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська