Теорія масової комунікації. Комунікаційні технології: навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності “Журналістика” освітньо-професійних програм “Журналістика”, “Реклама і зв’язки з громадськістю”, “Редакторсько-видавнича

Назва публікаціїТеорія масової комунікації. Комунікаційні технології: навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності “Журналістика” освітньо-професійних програм “Журналістика”, “Реклама і зв’язки з громадськістю”, “Редакторсько-видавнича
ПосиланняТеорія масової комунікації. Комунікаційні технології: навчальний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності “Журналістика” освітньо-професійних програм “Журналістика”, “Реклама і зв’язки з громадськістю”, “Редакторсько-видавнича. Запоріжжя: ЗНУ, 2019. 140 с.
Вид публікаціїНавчальний посібник
Електронне посилання
Автори
ISBN
Назва видавництваЗНУ
Місто видавництваЗапоріжжя
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2019
Кількість сторінок140
Кількість друкованих аркушів8.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцією